Cum cumpar?

Precum un magazin clasic, îţi oferim la intrare un coş de cumparaturi, însa virtual. Îl umplii cu jucariile alese. Pentru alegerea lor îţi oferim variante de cautare (vârsta, gen si categorii).

Gasirea şi alegerea jucariilor

Filtru: dupa vârsta, gen, preţ sau producator.
Cauţi jucarii potrivite pentru un baieţel de 5 ani? Click pe butonul potrivit filtrului de vârsta / gen, şi ai în faţa jucariile recomandate acestei vârste.

Categoriile de jucarii.
Navigheaza prin categoriile de jucarii, prezente tot timpul în coloana din stânga ecranului. Am creat aceste categorii pentru o clasificare cât mai buna şi o regasire uşoara a jucariilor dorite.

Producatori de jucarii.
Daca ai vreun producator de jucarii preferat, da click pe numele acestuia în lista din caruselul din josul paginii principale, şi ai expuse toate jucariile comercializate de Boribon pentru producatorul preferat.

Motorul de cautare.
Este foarte util şi îţi recomandam cu încredere sa îl foloseşti daca cunoşti o parte din denumirea sau codul produsului. Scrie un cuvânt cheie în fereastra de cautare din dreapta siglei Boribon (minim 3 caractere, exemplu "papuşa mâna", sau "razboi de ţesut" şi apasa pe butonul cauta. Vei obţine astfel o lista de jucarii corespunzatoare cautarii tale.

Cum cumpar jucarii online?

Daca vrei poţi schimba produsele din coş în timpul vizitei prin magazin, poţi renunţa la un produs, poţi adauga mai multe bucaţi pentru un produs. Ai libertate deplina asupra coşului tau de cumparaturi.

Este foarte simplu de folosit: cu un simplu click pe butonul  "Cumpara" ai pus jucaria dorita în coş, şi poţi vizita în continuare magazinul, sau poţi finaliza comanda.

În pagina coşului de cumparaturi ai expuse toate produsele alese şi adaugate în coş. Ai detalii despre preţul pe bucata, preţul comenzii totale care include şi costul transportului şi suprataxa ambalajului cadou, în cazul în care ai optat pentru acest lucru. Poţi modifica conţinutul coşului, sau poţi trimite comanda.
Daca ţi-e greu sa te decizi asupra unor jucarii, îţi oferim posibilitatea de a-ţi alege propriul tau raft de jucarii, pe care poţi lasa jucaria aleasa pâna la urmatoarea vizita (Wishlist).

”Anunța-ma când vine” este opțiunea pe care poți sa o folosești atunci când un produs dorit de tine nu se afla pe stoc. Vei fi anunțat automat pe adresa de e-mail pe care ne-o oferi chiar tu la selectarea opțiunii, atunci când produsul este din nou disponibil.

Trimiterea comenzilor

Jucariile selectate de tine şi adaugate în coş ajung la "Casa" printr-un click pe butonul "Trimite comanda". Acest buton se afla în interiorul paginii "Coşul meu", care poate fi accesat din mai multe locuri de pe site: în porţiunea din dreapta sus a paginii, lânga sigla Boribon, în meniul din stânga, sub lista categoriilor precum şi pe fiecare pagina de produse. Dupa trimiterea comenzii vei fi îndrumat catre verificarea adresei de livrare, a metodelor de expediere şi de plata, şi finalizarea comenzii. Adresa de livrare poate fi diferita de adresa ta cu care te-ai înregistrat în cont, sau aceeaşi. Dupa finalizarea comenzii vei primi un email de confirmare în casuţa ta poştala.

Noi vom verifica comanda ta și te sunam înaintea expedierii coletului, pentru a fi siguri ca primești ceea ce comanzi. Abia apoi vom expedia coletul, însoțit de actele prevazute de lege (factura fiscala, AWB).

În termen de aproximativ 3 zile lucratoare comanda va ajunge la tine.

Conform ordonanței 130/2000 te rugam sa ții cont de urmatoarele:

Art. 3. - (1) Inainte de încheierea contractului la distanta comerciantul trebuie sa informeze consumatorul în timp util, corect şi complet asupra urmatoarelor elemente:
(Factura are rol şi de contract în cazul comenzilor online)
    a) identitatea comerciantului şi, în cazul contractelor care prevad o plata anticipata, adresa acestuia;        (Informațiile se regasesc în factura fiscala)
    b) caracteristicile esenţiale ale produsului sau serviciului;
        (Informațiile detaliate se regasesc la descrierea produsului pe site și ca titlu în factura fiscala)
    c) preţul de vânzare cu amanuntul al produsului sau serviciului;
         (Informațiile se regasesc pe site și în factura fiscala)
    d) cheltuielile de livrare, daca este cazul; (Informațiile se regasesc pe site și în factura fiscala)
    e) modalitatile de plata, de livrare sau de prestare;
         (Informațiile se regasesc pe site și pe parcursul formularului de comanda)
    f) dreptul de denunţare unilaterala a contractului, cu excepţia cazurilor prevazute în prezenta ordonanţa;

"Consumatorul are dreptul sa notifice în scris comerciantului ca renunța la cumparare, fara penalitați și fara invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, în cazul prestarilor de servicii, de la încheierea contractului"
. Singurele costuri care pot cadea în sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor. Termenul de 10 zile prevazut pentru exercitarea acestui drept începe sa curga de la data primirii produselor de catre consumator.

    g) costul utilizarii tehnicii de comunicatie la distanta, in cazul in care acesta este calculat altfel decat conform tarifului de baza; (nu este cazul)
    h) perioada de valabilitate a ofertei sau a pretului;
         (prețul este actualizat pe site, este valabil pâna la o modificare ulterioara afișata public)
    i) durata minima a contractului, in cazul contractelor care prevad furnizarea curenta sau periodica a unui produs sau serviciu. (pentru o comanda, respectiv livrarea produselor)